Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
ciastka2

Zobacz temat

Badania naukowe- praca magisterska
Szanowni Pa�stwo,

Bardzo prosz� o wzi�cie udzia�u w badaniu naukowym. Jest to projekt realizowany na Wydziale Psychologii Wy�szej Szko�y Finans�w i Zarz�dzania w Warszawie. Jestem studentk� IV roku, kt�ra obecnie pisze prac� magistersk� u dr Anny Czy�kowskiej, kt�ra od wielu lat badania pary.
Badanie dotyczy satysfakcji ze zwi�zku, relacji mi�dzy partnerami oraz ich cel�w. Badania s� dobrowolne i anonimowe. Uog�lnione wyniki dla ca�ej grupy badanej w Polsce zostan� wykorzystane wy��cznie do cel�w naukowych w mojej pracy magisterskiej.
W badaniach bior� udzia� pary jednop�ciowe, kt�re maj� uko�czone 18 lat.
W testach nie ma z�ych, a ni dobrych odpowiedzi. Ka�da odpowied� zaznaczona szczerze w te�cie jest odpowiedzi� prawid�ow�.
Bardzo dzi�kujemy za po�wi�cony czas i wysi�ek.

Czekam na informacj� zwrotn� od Pa�stwa!
Paulina Wojda

[email protected]

Ja ch�tnie pomog�, prosz� o podanie linka to tej ankiety Smile

Witam,

niestety to nie jest ankieta, tylko s� to testy psychologiczne.
By� mo�e brzmi to gro�niej, natomiast w takich testach nie ma odpowiedzi gorszych b�d� lepszych- ka�da odpowied� zaznaczona uczciwie jest odpowiedzi� dobr�.
Badam zwi�zki jednop�ciowe. Czas bycia w takim zwi�zku jest wa�ny- mog� to by� pary o r�nym "sta�u". Chc� bowiem dokona� r�wnie� por�wnania jak czas bycia razem wp�ywa na satysfakcj� ze zwi�zku.

Najprawdopodobniej poprosi�abym Was o wype�nienie 3 test�w.
2 z nich s� po�wi�cone satysfakcji ze zwi�zku. Taki test bada na ile czujecie si� w swoim zwi�zku dobrze. Jest to takie subiektywne zadowolenie i satysfakcja parter�w z ich zwi�zku.

Trzeci test b�dzie dotyczy� komunikacji- czyli na ile w zwi�zku potraficie si� ze sob� dobrze komunikowa� np. podejmowa� wsp�lnie decyzje, czy rozwi�zywa� problemy.

Na pocz�tku jest r�wnie� kr�tka ankieta:
-p�e�
-wiek
-wykszta�cenie